When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand more to smile.

Hello! Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. Det är synd, men har knappt tid att sitta vid datorn nu de senaste dagarna. Har haft fullt upp med praktiken som jag älskar älskar älskar att gå till. Det känns så bra att vara där, har världens bästa arbetsgrupp, handledare och patienterna är helt guldvärda. Är 150% nöjd med min praktikplats. Synd att det bara är 2 veckor kvar! Men sen är det sommarlov, boo-yah!
 
En sak jag saknar är att få umgås med mina fina vänner, känns som att jag inte har träffat någon människa de senaste dagarna, hinner knappt vara med familjen. Antingen sover jag eller så sover de haha..
 
Idag har jag iallafall hunnit umgås med min familj! Vart och käkade lunch hos fina mormor, sen vart jag tvungen att jobba. Imorgon blir det loppmarknad i husbygård, yey! Sen blir det att jobba då med. Ha en underbar fredagskväll!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0