You pay me back in kind and reap just what you sow.

Hej! Äntligen fredag! Känns himla bra. Har gjort mina två tentor, båda kändes bra. Dock får man inte ens missa ett halvpoäng på läkemedelsberäkningen, surt att missa på den.. Men aja, det får väl gå som det går! Gjort är gjort. Efter skolan åkte jag tillbaks till Estocolmo, mötte kära Karina som skulle köra en intervju med mig för sin B-uppsats. Vi och fikade och hon spelade in, vart ju lite nervöst, men det var helt okej. Lagom avslappnat.

Nu är jag sååååå trött, känner att jag kan som när som helst. Men vill inte lägga mig för det är så fint väder! Ikväll måste jag dock gå och tvätta kläder. Aja, that's life. Nu ska jag göra annat! Toodles!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0