And if love is just a game, then how come it's no fun? If love is just a game, how come I've never won?

Hello! Befinner mig i självaste E-town, yao. Ska vara här till torsdag, mastig vecka. Dagens föreläsning handlade bl.a. om diabetes och jag kunde inte låta bli att bli vettskrämd. Vi har diabetes i släkten, så det är inte en helt omöjlighet för mig att ärva. Dessutom så lever man ju inte världens nyttigaste livsstil. Det var lite varningsklockor kan jag tala om. Blev minst sagt rädd. Så det blev ingen cola, eller godis för mig idag inte.. Det måste ske en förändring här, det funkar inte! Det var dagens självinsikt/aha-moment. Hoppas er dag var lättare att ta in. Besitos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0