No one is free even the birds are chained to the sky.

Öhh. Vill bara sitta här hela dagen om det vore möjligt, men det vet vi ju att det inte är. Min säng är så tilltalande den senaste tiden, kan någon tala om varför? Är det kanske för att det är så tryggt? För att där ställs inga krav? Att du får ligga där i dina skönaste, mest fulaste kläder och bara vara? Min säng dömer mig inte, den vill inte något, den finns alltid där för mig. Om alla kunde vara likadana som min säng. Slut babblat nu.

Nu är det dags att kolla mitt schema och strukturera upp mitt liv. Skriva in saker i almanackan så man har någon slags koll. Ni vet den där känslan när man har skrivit upp saker i almanackan och allt känns riktigt bra? Man känner sig så jävla nöjd för man tror att man har koll på allt. Allt är under kontroll. Sajk säger jag bara. Herrå!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0