"Those who have suffered understand suffering and therefore extend their hand."

Det var väldigt, väldigt länge sedan jag skrev något här, är för lat för att skriva inlägg. Och jag är så tråkig att jag aldrig orkar skriva ner vettiga saker, det har ju blivit mer en "Tja, tja bloggen"-blogg.

Ska försöka förbättra mig. Skolan har börjat nu, och då när man egentligen ska hålla sig borta från bloggande, och plugga mer, så gör man tvätom. Aja. Ska nu lyssna mer på Lenny Kravitz nya album "Black & White America", det är helt underbart! Han har verkligen filat på sitt framträdande, det låter bra alltså!
Tja, tja bloggen!*

En av mina favoriter är denna, Superlove heter den. As.Sexig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0