"Welcome to the Church of the Holy Cabbage. Lettuce pray. "

Hahaha, ÄLSKAR rubriken! Har haft en bra sista skoldag, ganska diffus måste jag ändå säga. Känns som att jag typ sov mig genom dagen, men ändå inte. Skumt. Hade världens konstigaste dröm, den involverade bl.a. att jag hoppade av skolan, flyttade till Ukraina och började jobba på Top Shop där. Hel skumt. Känner jag verkligen ett sånt hat för mitt riktiga liv att jag liksom rymmer iväg i mina drömmar? Kan vara så! ;)
Kom hem efter skola och lagade världens godaste wok med vår nya wok panna, den blev off the heezy! Klockan fem var det dags för möte med mina underbara "kollegor" från Tjejforum, kvällen avslutades med en god middag på en japansk restaurang i Sundbyberg. Det var gott! Nu är jag så trött så jag nästan bajsar på mig, med detta säger jag god natt. Besitos!

Kommentarer
Postat av: venus

haha drömmar kan vara så himla ologiska! ibland när jag är kissnödig, så stiger jag upp (i drömmen alltså) och går och kissar. men eftersom jag inte kissat på riktigt, så är jag fortfarande kissnödig IRL. så jag går upp IGEN (i drömmen), och går och kissar. och så fortsätter det tills jag vaknar på riktigt. i drömmen så ifrågasätter jag aldrig anledningen till att jag hela tiden är kissnödig, trots att jag kissat, utan det fortsätter på samma visa i evigheter..

2011-09-14 @ 00:05:21
URL: http://cineastens.blogg.se/
Postat av: venus

fortsätter på samma vis*

2011-09-14 @ 00:06:34
URL: http://cineastens.blogg.se/
Postat av: soraia

Hahaha!! Jag brukade också ha såna drömmar när jag var yngre, då drömde jag att jag vaknade upp och gick på toaletten och kissade, när jag i verkligheten kissade på mig i sängen. NOT COOL! :D

2011-09-30 @ 17:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0